יום שני, 7 באפריל 2014

סיכום

רפלקציה
כשהתחלתי לעסוק בעבודת השורשים זה היה נראה לי מאוד מסובך  ולא ידעתי מאיפה להתחיל,
הרגשתי שאני מכיר את משפחתי ואין כל כך מה לחדש לי .
אולם ככל שהתקדמתי בעבודתי גיליתי דברים שהפתיעו אותי ושזה דווקא מעניין.
הנושא ממנו הכי נהניתי היה הריאיון עם סבתא רבא שלי. אהבתי לשמוע את סיפור חייה ואני מאמין שאני אזכור אותו כל חיי ואעביר אותו גם לילדיי.
גם הסיפור על השמלה של סבא זכריה היה חדש עבורי וסבתא ציונה שמחה מאוד לשתף אותי בו.
המסקנה שלי מהעבודה היא  שלכל משפחה יש עבר והיסטוריה, אירועים וחפצים מיוחדים וכך גם במשפחתי .

איתי דוד 

4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. איתי יקר,
    נהניתי לקרוא את עבודתך. ניכר כי השקעת זמן ומאמץ בהכנתה.
    פרקי העבודה - כל הפרקים הוגשו.
    חפץ שעובר במשפחה - סיפור נהדר.
    עבדת יפה בתכנת myhairitage.
    כתבת יפה וברור בכל הפרקים. הקפדת על ניסוח בעברית תקינה - כל הכבוד!
    שילבת תמונות.
    שמחתי , כי גילית דברים חדשים על משפחתך.
    ניכר שנהנית והפקת מידע חשוב ומעניין על משפחתך, ובמקביל למדת ישומי מחשב חדשים.

    הערות:
    יש לכתוב סבא רבא וסבתא רבתא, למרות שפעמים רבות נאמר או נכתב סבתא רבא - זאת טעות לשונית.

    איריס

    השבמחק
  3. הרפלקציה שלך זוואה מזוואות שראיתי אי פעם
    אני אפילו כתבתי רפלקציה יותר טובה משלך

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק